fredag 1. juli 2011

♥ Picnik og GOD SOMMER ♥


Nå er vi klare for sommerferie!
Jippi, det skal bli godt;-)
Det blir en utenlandstur og deilige dager hjemme, forhåpentligvis med SOL!
Det skal jobbes ute - beise huset, vi skal bade og kose oss med picnik ute i det FRI



 (Piknickurv fra KID, servietter fra Cath Kidston, skjeer fra Rice, håndkle fra Falby og kopper og asjetter fra GreenGate)

Jeg kommer ikke til og poste nye innlegg på noen uker...
Men jeg leser bloggene deres innimellom;-)
Kommer sterkere tilbake etter ferien!

Ønsker alle en HERLIG sommer!
Stor klem fra Line;-)

PS: Et lite give-away tips på slutten her;-)
Her er det FLOTT premie!
Becksøndergaard lommebok ♥ I LOVE
Besøk Daisy-bloggen HER og bli med:-)

69 kommentarer:

Gitte sa...

Herlig med sommerferie!
Ha en riktig fin sommer! Kos deg alt du kan:)
Klem Gitte

♥ Netta ♥ sa...

Å, så kos med en laaang og deilig sommerferie. Fint å kombinere litt hjemmetid og en liten utenlandsreise, akkurat sånn har vi lagt opp vår ferie også :-) Herlige ting til picnic. Jeg så etter den kjølebagen på KID i går, men da hadde de ingen igjen dessverre :-(

Ønsker deg en super sommer Line!

Klem
Netta

Linda sa...

Høres herlig ut, flotte bilder, og....sol kommer til deg, garantert....

Ha en super sommerferie, kos deg masse Line!

Klem Linda

Monica sa...

GOD ferie! Og GOD SOMMER!! :)
Klem fra Monica

flet ogsjov sa...

Rigtig god sommer til dig også herfra ;)

Lappeline ♥ sa...

En fin ferie måtte du få og en flott sommer
Klem til deg

ELLEMELL sa...

kos deg masse masse i sommer! Så gleder man seg til nye innlegg etter ferien:)

klem ellemell

Karen sa...

Hei hei :) Nå har jeg vært litt bloggfraværende, men der fant jeg tilbake til denne koselige bloggen din, så nå skal jeg lagre deg så jeg kan følge med deg utover høsten :)

Lekker kurv og herlige sommerfarger... Håper du koser deg masse!

*klemmer fra nord*

Whitebite sa...

god ferie du skjønne Line!
håper du finner sommerværet utenlands!
klem♥

Jeanette sa...

Riktig god ferie,kose dere masse på tur og med hjemmekos:) Herlig kurv og tilbehør da:)

Ønsker deg en god sommer,gleder meg til du er tilbake:)

Klem Jeanette

sa...

Hei nydelige du!

Ønsker deg en deilig ferie:O) Kos dere masse i utlandet og på pinik :O)

Tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen før glansdagen. Neste år må du være med :)

Klem Carina

Martas Interiørdrøm sa...

Takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min!
Ha en god ferie, så gleder jeg meg til å bli bedre kjent med bloggen din. hehe :-)

Klem Marta

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte deg!

Kos dere masse på tur! Jeg håper dere får sol og sommer :)

Ønsker deg en fabelaktig fredag! Kos deg masse og nyt at juli er her!

Klem

Tommensgirl sa...

Hei Line:)
Så deilig med sommerferie.. Kos dere masse masse,både hjemme,i utlandet og på picknik:)
Gooood ferie:)
Klem

Anonym sa...

Tjolahei, tjolahopp!
God, god ferie snuppa! Og måtte du få masse sol :)
Har igjen ei veke på jobb, so er det feriemodus her og :)

Stor sommarklem♡

Gamletingretten sa...

Så utrolig koselig picnic sett du har :D jeg blir gjerne med ;) hehe! Tror jeg har sett de samme skjeene på søstrene grene også :D For jeg har noen ;) hehe!! Ha en fin helg, klem gamletingretten ♡♡

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

God sommar søta☺
Nyt den☺

Klem M♥

Hasigamas mamma sa...

Ha en kjempefin sommerferie! Håper solen vil skinne og gi dere mange fine picnikdager :)
Klem
Lise

Bente sa...

Ha en god og herlig ferie.

Klem Bente

Tove `blogg verden sa...

Ønsker deg en fantastisk flott, bloggfri ferie ; ) Nyt dagene!!
Klem Tove

Monica sa...

Høres ut som dere skal kose dere i ferien :) Ønsker dere en flott sommerferie! Gleder meg til jeg tar ferie om 3 uker, det blir GODT! :)
Klem fra Monica

Hanne Mette sa...

For en picnik det blir! Ha en fantastisk fin sommerferie.
God klem fra meg

Anonym sa...

Riktig gooooood sommer, Line :) Jeg går ikke ut i ferie før 21 juli, men ser skikkelig frem til det nå. Har begynt å telle ned ;) Klem <3

hobbyvimsa sa...

God sommer til deg også Line:)

Ser ut som du har alt klappet og klart til en perfekt piknik:)

Klem Linda:)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
HA en super ferie Line!!! Kommer til å savne innleggene dine ;)
God sommer!!

Klem Anette

Vivian sa...

God sommer til deg!!
Herlige ting du hadde klare til piknik.
Kos deg masse og nyt dagene.

Klem Vivian

Rosehagen sa...

Ønsker deg en fantastisk sommer;)
Flotte bilder med picnik utstyr!!
Her er det ferie og litt late dager.
Sommerklem fra Ann-M.

Ninni sa...

God ferie og kos deg masse, så "ses" vi plutselig igjen...

Klem fra Ninni

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei søte Line:)

Klar til sommarferien ser eg!!!
Skjønne bilder♥
Kos dåkke på tur og heime...
Klem frå Mette.

Daisy sa...

Kjære snille Line! Så hyggelig at så mange har meldt seg på giveawayen vår, og at du fikk trukket en heldig vinner. Tusen hjertelig takk for all god hjelp, positiv omtale og samarbeid. Du er virkelig ei flott bloggjente! Bloggen vår er også litt i feriemodus, men skal prøve å få lagt ut et innlegg om at vinneren er trukket og sender selvfølgelig premien på mandag.

Håper at du får en superfin sommerferie, så gleder vi oss til nye innlegg fra deg når du er tilbake. Sommerklem fra Daisyjentene!

Mona Christin sa...

Hei.

Blir nok godt med litt ferie nå. En etterlengtet en. Kos dere masse og lad batteriene. Høsten kan bli lang.

Koselige bilder du viser.

Stor sommerklem fra Mona C

ide-puffen sa...

GOOOOOOD FERIE SNUPPSI. Skal ha sporadisk bloggvirksomhet et par uker selv. Godt det også.
Strålende sommer og kooos deg masse.
Klem klem

Anonym sa...

Kos deg i ferien!
Klem

Kathrine sa...

Goood ferie til deg og dine! Kos deg så mye!
Og du er vel langt fra den eneste som blir litt fraværende i disse feriedagene ;o)

Gårdejerinden sa...

Sikke en skøn blog du har - det er første gang jeg har lagt vejen forbi, men det bliver bestemt ikke sidste ;0)
Skøn picninc kurv du har fået pakket - håber du og din familie får en fantastisk sommer..

Havfruen sa...

Riktig god ferie og kos deg:)))) Sola bør komme....både hos deg og meg:))
Klemmer:)

Bekka sa...

Kos dere masse i sommer :) Klem

Martilie sa...

Nyt ferien og kos dere masse masse!!
Deilig med god lang sommerfderie.

Jeg fikk plutselig litt alenetid og koser meg med blogger mellom båtmaling og rydding innendørs :) KOS!

Stor ferie-klem fra Tove

Ann Kristin sa...

God sommerferie, og kos deg masse!
Klem :D

Sivs verden sa...

Ha en riktig GOD sommer Line!:)

Klem

Veronica sa...

Ha en super sommer! Håper dere får mye sol og varme ♥

Kikkis planet sa...

Takk for kommentar - men lotteriet hos meg er dessverre allerede avgjort! Ønsker deg en god sommer! :)

Tulip sa...

Picnic er kos!
Nydelige bilder.

ha en fin ferie!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åh, kos deg og nyt feriedagene til det fulle! Klemmer

ML sa...

Ønsker deg en herlig sommer!

Vibeke sa...

Nydelige bilder! :)))

Håper du får en flott sommerferie - kos dere max!

Unknown sa...

Så deilig med ferie, Line!! Kos dere masse og nyt sommer og (forhåpentligvis) soooool;))

Ikke tenk på den Ikeaturen, det fikser jeg på annet vis;) Håper bilen blir frisk snart;) Og takk for at du ville hjelpe, du er snill! ;)

GOOOOOOOOOOOOOOOD SOMMER!
Stor klem til deg fra meg;)

liven sa...

Ønsker deg en deilg sommer med sol og varme :o)

Barnelykke sa...

Herlig piknik korg, likte særlig godt at det er lokk på den.

God piknik og god sommer !

B I R T E

InstatreffNorge sa...

Så fin piknikkurv med søte ting oppi:):) Ønsker meg noe fint i melamin jeg også til å ha ute:)

Håper dere får en suuuper ferie med masse sol og kos vennen:) her er det jobb i hele juli, men skal ha to uker i august:)

Klem Lise

et kjært hjem sa...

Så fine sommerting! Høres deilig ut med utenlandstur, her er det fortsatt høst! Vi skal også beise hus, kjenner jeg gruer meg litt til det ;)Ha en kjempefin sommer!!

mormor sa...

ha en riktig fin sommer,med masse sol og kos!!! klem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så herlige bilder fra picnikbagen! Jeg har også en sånn, kanskje jeg skal vise frem hvordan jeg pakker den for stranda, ble så inspirert av deg:)

Ønsker deg en fantastisk sommer!!:)

klem Jennifer

Myrullpiken sa...

ååå, det så ut som en koselig piknikkurv:)<3 Så deilig med ferieplaner, her er det oppussing og rydding hjemme som står på planen denne uken, har litt lyst til å ta meg en tur på midt i mjøsa dagene. Har du hørt om det?

Blir inspirert av de nydelige bildene dine:)
nyt ferien din:)<3<3 Lykke**

Klemmer fra Myrullpiken<3

Marit ♥♥♥ sa...

Ønsker dere en riktig god sommer og satser på fint vær så den nydelgige kurven med tilbehør blir flittig brukt :)

God ferie!!
Klem Marit :)

Margrethes hus og hage sa...

Ser ut som alt er klappet og klart for en deilig ferie :) Så koselig picknikkurv :) Herlige farger til å bli glad av! Nyt ferien, og lange late dager! Hilsen Margrethe

Marte sa...

Ønsker deg en superduper ferie med nydelig piknicutstyr:)

Stor klem fra Marte:)

Lotta sa...

Goooooooooooood sommer fineste! Kose deg masse masse:) Klemmer

Herlige picnik saker:)Me like:)

ennahs lille hjørne sa...

Kos deg med ferie :) God sommer.
Klem

Eline sa...

Hørtes veldig deilig og fornuftig ut med bloggpause i sommer. Man trenger heelt fri uten å ha noe hengende over seg som man MÅ gjøre.
Håper dere får en fantastisk sommer! (Kommer allikevel til å titte innom hver dag for å se om noe har kommet, hihi :p)
Stooor klem <3

Frieblonder sa...

Så deilig med sommerferie!! (og det kommer fra læreren..hihi..) Hørtes ut som om du hadde mange fine planer! Hadde det ikke regnet ute, så skulle jeg jammen slått til med en picknik jeg også :)
Nå har duranceproduktene kommet - tusen takk!
Ønsker deg en nydelig ferie! Nyt den og slapp godt av! :)
klem

Frøken H sa...

Håper du koser deg på ferie! :) God sommer! ♥

klem Frøken H

Alven sa...

Hei :-)

Ønsker deg en flott ferie :-) Blir nok en utrolig fin picnic :-) Håper godværet kommer :-)

Kos deg!!!

Mange klemmer ifra meg

Siljes blogg sa...

Gooood sommer kjære du!


Stor klem fra Silje

Franske drømmer sa...

Ha en fin sommer,
kjære Linemor!!
Håper du nyter livet!!

Stor klem fra meg

Rustikk Mat sa...

Hei !

Ha en fin sommer, kos dere masse !!

Klem fra Linda

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Thelma Louise sa...

God sommer fortsatt, regner med dere koser dere.:-)

Høvebakken sa...

Må jo være en drøm å dra på piknik med så fine ting;)