tirsdag 13. desember 2011

Fiiiine ting ♥


Fineste Fine Ting - butikken ønsker seg flere venner;-)
Derfor lager jeg et lite innlegg for og gjøre deg kjent med butikken

Butikken ligger på Byporten senter i Oslo Sentrum.
Men de fine jentene sender gjerne varer til deg over hele landet!!
Og de har den fineste bloggen - med masse herlig inspirasjon
Lik Facebooksiden HER og bli oppdatert på det nyeste NYE!

Litt "godis" fra butikken...:-)

 Nydelige Granny pung fra Becksøndergaard og duftlys fra Voluspa - luksus!!

Fineste Tee fra MiH, neglelakk fra Deborah Lippmann, HankyPanky truse
og fiiine ullgensere fra Katrin Uri - must have:-)

 Favorittskjerf fra Becksøndergaard med hjerter og stjerner

 Søteste Synne med fine favoritter - Ullgenser fra Line of Oslo og oversized skjerf fra Becksøndergaard, jeans fra MiH, FAB veske fra Carla & Jade og Ulljakke fra Baum und Pferdgarten.

Dette er bare litt av godbitene;-)
Ta deg en titt du og - bli kjent med FINE TING

11 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Jeg "løper" inn å kikker:) Ser ut som det er MYE MYE fint der... Tusen takk for supert tips:)
Sove godt i natt:)
Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å,eg som skal til Oslo i romjula da:)Gleder meg til å ta turen innom FINE TING♥ Masse lekkert...;)

So fine lussekatter du har laga under her!!!Og dei Luciafigurane dine er berre soooo fine!!!!

Fortsatt god kveld Line♥
Klem frå Mette.

Bettum Villa sa...

Ja, her var det mange fine ting. Skal ta meg en titt på siden deres. Klem Madelén

TONE sa...

Fine Ting hadde jammen masse fine ting!!! De ullgensene det bare så lekker ut... Flotte farger!!

Gry sa...

Ja, her var det virkelig mange fiiine ting!! Så mye lekkert å ønske seg, fordi man fortjener det.... ;) Flott at du reklamerer litt for dem! Takk for gode ord Line, du er en knupp! ;) God uke videre til deg <3 Klemklem fra meg

Barbros lille atelier sa...

Så mye lekkert!! Nydelige ullgensre!

Klem

Anonym sa...

For et fiiinfint innlegg, superskjønne Line!!! :-)):-)) Jeg er så glad for at fortsatt blogger! Du har jo en så fin blogg med masse herlige bilder og kreative innslag. Heia deg!

Masse god førjulstid til deg og dine!
Klem
Synne:-)

Anonym sa...

Her var det masse lekkert!
At jeg ikke har fått med meg denne butikken før. Skulle jo sendt sistern ned dit for å kjøpe julegave til meg;)
Iler inn på FB.
Ønsker deg fine førjulsdager.
Klem fra meg!

Kristins Hus sa...

Hei!!
Tusen takk for kommentarer:-)
Fine ting ja! ...og det lager du også, ser jeg på shopen din!! Kjempefint!
ha en fin førjulstid!
kristin

Unknown sa...

I just found your blog and I love it.
I´m your new follower :-)
Hugs from Germany,
Tanja

mammaKine sa...

Så mye fint det var! Tar meg en titt :-)