mandag 13. august 2012

Premie 1 - Gavedryss :)


Avsluttet - vinner trukket!!

Første sponsor ut i gavedrysset er herlige Brun'o Interiør


"Brun'o interiør er en butikk som ønsker å skape det lille ekstra i hjemmet. 
Vi tilbyr kvalitetsprodukter i naturlige materialer som skaper atmosfære.
 Sortimentet spenner fra kulepenner til sofa."

Butikken ligger i Haugesund - 
ingen nettbutikk, men en herlig blogg!!
Og skjønne Tone sender gjerne varer hjem til deg:)
Besøk bloggen HER.


Slik trekker du lodd:
Avsluttet - vinner trukket!!

Denne kan du vinne:


En stor pose fra italienske Uashmama
Disse er kjempe tøffe, og kan brukes til
alt mulig da de tåler å bli vasket. 
Posene er håndlagde, 
og er fine til alt fra planter til frukt og brød.


De finnes i brunt, grått, hvitt og sort.
Flere poser kan du se HER og bruksområder HER.

LYKKE TIL!



89 kommentarer:

Lill Therese sa...

Hei! Jeg vil selvfølgelig være med, og prøver meg med 1 lodd i trekningen. Ønsker deg en kjempefin uke! //Lill Therese

Merete N sa...

Hei, jeg vil gjerne være med, og trekker 3 lodd, for kommentar, liker på FB og har lagt meg til som følger av Bruno bloggen
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Hegeslilleboble sa...

Kult! Et lodd til meg takk:).

hobbyvimsa sa...

Nydelig premie,trekker 1 lykkelodd:)
Ha en fin uke!

klem Linda:)

Elisabeths idyll. sa...

Brunos e herligt ;o)
3 lodd på meg ;o))

Klem Elisabeth

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

En sånn en har jeg prøvd å få tak i, vil veldig gjerne vinne en slik og deltar med 4 lodd ;-)
Gleder meg til trekning, ønske,ønske, ønske ;-)

Klæm Vibeke

Audhild sa...

1 lykkelodd prøver jeg :)

Eline sa...

Åå, så gøy! Julenissen slår til atter en gang. Jeg er selvfølgelig med. 3 lodd på meg :D :D :D

Nennes sa...

Lykkeloddet trekker jeg håper jeg :) carpe diem

RoseSommer sa...

Spennende! Kan jeg få 3 lodd?

Frk Elton sa...

Jeg er med!
Tre flott lodd!

Klem

Fairy Nuf sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg har ikke vært på bloggen din før, så her skal jeg jammen lese mer.

Så søt give away også. Jeg vil gjerne ha 3 lodd (kommentar, følge blogg + facebook)Ha en kjempefin mandagskveld

Frøken og Fru sa...

3 lodd til meg :)
var innom denne butikken på lørdag, kjempe flott.
Kan anbefale den!

henriette

Guttemamma sa...

Grattis med den oransje vesken, var den jeg egentlig ville ha,men den var utsolgt. Nå elsker jeg min grønne da!!
Klem♥

PrinsessaPåErta sa...

Så flott!

Jeg er gjerne med og trekker hele tre lodd:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Jeg er med.... 3 lodd.
Krysser fingrene
klem

Fotballhjerte sa...

Jeg er selvfølgelig med. Denne har jeg kjempelyst å vinne!! *krysser fingre*

2 lodd på meg! God kveld til deg :)

Blåbærtua sa...

Så gøy eg er så klart med og tar 3 lodd,eg som var i Haugesund idag og ikkje kom på å gå innom der,burde skjemst men får ta det neste gang eg er der:))
Fin kveld til deg!
Klem

Ein blå drøm sa...

Pippi så kjekk blogg, og denne butikken skal eg innom neste gang eg er i Haugesund !!! Slår til m 4 lodd ;))

Monica sa...

Hei..:) Jeg prøver lykken med 3 lodd. Monica (momav78@hotmail.com)

Petrine sa...

Stilig!
1 lodd denne veien :)

Bodil sa...

Så gøy m gavedryss, Line!! Håper på vinnerlykke vet du...
Tar 1 lykkelodd;-)
Klem Bodil

♥ Netta ♥ sa...

Jeg slenger meg på nok en flott giveaway hos deg Line og trekker to lodd - kommentar og link hos meg :-)

Klem
Netta

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

Klem Karianne

cathrine - trettien [31] sa...

3 lodd på meg ;)

AC sa...

For en herlig premie.
4 lodd til meg.

Fin kveld til deg!
- AC

Susanne /Hus på Rophus sa...

Prøver meg på 1 lodd :-)
Ha en fin kveld!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

For en flott premie :) Denne butikken høres jo bare helt herlig ut :) Så moro å kunne vinne noe derfra :)

Jeg blir selvfølgelig med og tar 4 lodd :)

Ha en fin sommerkveld, vennen :)
Klemmer Lisa :)

Tone sa...

KLart jeg vil være med.
Trekker med meg 1 lodd.

Tirsdagshilsen til deg:))

Lisette sa...

3 lodd på meg;) elsker butikken!

Hjemme hos meg sa...

HeI!

Jeg trekker to lodd her :) Fin premie!

Gavekort på Låven a gitt! Da må du ta deg en tur vettu- masse fint der :)
Skal det bli nettbutikk??

Ha en fin kveld- jeg står på farten på jobb :)

Klem Anette

Villa von Krogh sa...

Heisann Line!
Vi var oppe ved Harestuvannet vi. Har du vært der? :)

Klemmer i fleng til flotte deg!

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Sivs hus sa...

Hei, WOW - super premie! Jeg prøver lykken hos deg! klem Siv:-)

Britt Kristin sa...

Hei..

2 lodd på meg...

Ha en fin kveld..

Britt

Nordic leaves sa...

Herlig premie!
2 lodd til meg:)
Klem E

TorilFN sa...

Tar gjerne et lodd her også jeg! ;)
Kjempe flotte gaver :) Toril

Snedig Snelle sa...

4 lodd på meg! Håpe på vinnerlykke ;-)

Anonym sa...

2 lodd til meg :-)
Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

Liv-Tone sa...

1 lodd trekker jeg :)

i Vinduskarmen sa...

Trekker 2 lodder . Følger på FB og kommenterer. Ha en fin kveld!

Åpent hus sa...

jommi!
fine saker
jeg er med - 3 lodd til meg!

og lykke til inne hos meg :)

Frøken Rosa sa...

Jeg går for 2 Lykkelodd :) Tvi tvi . . .

Livets små øyeblikk sa...

Jeg blir med og trekker tre lodd, kommentar, følger brun'o-bloggen og linker tilbake til deg.

Kryser fingrene og håper på vinnerlykke:)

God klem til deg,
Hanne:)

Renata sa...

1 lodd på meg!

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Mandelhjärta sa...

Dette blir jeg gjerne med på, og deltar med 2 lodd. (Kommentar + link)
Ha en riktig bra dag! :)

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Jeg trekker 2 lodd (kommentar og bloggfølger) - krysser fingrene for flaks :)

Mary-Anne sa...

nydelig ! prøver lykken med ett lodd

Jane sa...

Prøver gjerne lykken her med 2 lodd jeg :)

klem klem

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Prøver lykken med 4 lodd ♥ http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/08/giveaway-hos-har-en-drm_16.html

Klem

Kristin sa...

Jeg er med - 2 lodd på meg (kommentar og liker på facebook)
Klem fra Kristin

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

Camilla sa...

Prøver lykken med 1 lodd. :)

Høytrykk sa...

Å, en sånn vil jeg veldig gjerne vinne!! To lodd til meg!

Anonym sa...

1 lodd på meg!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Tina sa...

2 lodd. Teppet i skinn er en klar favoritt og jeg følger bloggen.

tina.sves@gmail.com

Jeanette sa...

Jeg blir gjerne med på denne ogsp, og trekker ett lodd hos deg :)

Klem Jeanette

Hiks sa...

2 lodd på meg !!

MadeByKine sa...

Åååå disse posene er så kule:) hadde vært stas å vinne en av dem:) jeg prøver meg på tre lodd:) Klem

Rene Linjer sa...

Enda et gavedryss hos deg, jeg gir meg ende over..., men vil gjerne prøve lykken med to lodd, kommentar og link hos meg:-)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 3 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, deltar gjerne med et lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Størstepia sa...

Jeg vil gjerne være med:-)
Jeg la meg til som følger, jeg linker og skriver kommentar, så det skulle vel bli 3 lodd?:-)

Ha en super søndagskveld!
Klem fra størstepia

Silje sa...

3 lodder til meg! Artig premie! Satser på jeg er den heldige vinner

Vimså sa...

Så flott give away du kjører i gang. Jeg er med med 3 lodd - følger på FB, har linket til min blogg og kommentar.
Ønsker deg en flott dag.
Klem Mari Johanne

Fru Nordlund sa...

tar 2 lodd her jeg. :)

Kaja sa...

Hei. Morsomt med sånne poser! To små lodd til meg (kommentar og link fra min blogg). Ha en fortsatt strålende uke!
Hilsen Kaja

Hiltonfruen sa...

Flott denne posen altså:)
1 lykkelodd til meg!
Fortsatt fin uke til deg:)

Lena sa...

Satt nettopp og lurte på hvor de fine posene i headeren din kom fra. Snakker om flaks. Krysser fingrene og håper på at 1 lykkelodd gir vinnerlykke : )

Monica - I min lille verden sa...

Prøver lykken med to lodd (kommentar + link)

Ha en fortsatt fin uke :)

Christine sa...

Heisann=)
Fine poser altså, og kan jo brukes til det meste;)

Jeg trekker 4 lykkelodd jeg.
Klem fra Christine

loftkroken sa...

Så stilige poser:))
Et lodd til meg :)

Klemmer Bente

Randi sa...

Så kule! 2 lodd på meg:)

Kjersti sa...

Stilig, et lodd på meg :)

rule sa...

Prøver lykken med 1 håpefullt lodd!!! Klem Ruth

KROnPRINSESSENE sa...

Prøver lykken med 2 lodd her også jeg ;)
Kommentar og liker på fb.
De posene er virkelig kule ;)
Klem May Helen

Anonym sa...

1 lodd på meg! :) renate90@live.no

Anita sa...

Stilige!!
Tar 3 lodd!

Krysser fingrene :)

klem

Hege sa...

Jeg er med her også! Et lodd til meg :)

Villa Wonka sa...

Trekker 1 lykkelodd! :-)

Anonym sa...

Jeg skal være med mwd 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
Klem fra alina

Elina sa...

Jag deltar med 2 lotter. Håller tummarna för att vinna! :)

Margrethe sa...

Hei, jeg er med og tar tre lodd:) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Bekka sa...

Hei :)
Nå har jeg vært borte fra Blogglandia i en halv evighet, men sniker meg sakte, men sikkert tilbake i aktivitet her igjen - og oppdaget tydeligvis ditt gavedryss akkurat i tide!
Jeg trekker 3 lodd :)
Klem

Anita sa...

2 lodd på denne også :)

Klemmer :)

Linn sa...

Følger av blogg, like på face og kommentar her. Det frister til mer lesning her inne. Gleder meg til å følge bloggen din!

Anonym sa...

Hei!
Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

inga sa...

Very nice gift, hope for the best.
2 lodd
hugs
Gerda

Wildflower sa...

Prøver lykken med 4 lodd :-)
Klem