tirsdag 28. august 2012

Premie 10 - Gavedrysset :-)




Nå begynner vi og se enden på gavedrysset...
Men det er fortsatt noen godbiter igjen:)



Denne gangen er det fineste BoNordisk som er sponsor.


"BoNordisk.no fører interiør- og gaveartikler. 
Vi bestreber oss på å ha et bredt utvalg av varer med høy kvalitet, 
godt design og gjerne en interessant historie."




Slik trekker du lodd:
 
1- lodd - kommentar (så jeg vet du er med)
1- lodd - følge på facebook
1- lodd - linke med øverste bilde på din blogg



Dette kan du vinne:

 Gavekort på 400,- som kan brukes til hva du vil i nettbutikken!!
Gå inn på nettbutikken HER og facebook HER for flere varer:)






LYKKE TIL!!


 PS: meld deg gjerne på de 9 andre gavedryssinnleggene og:)
Scroll deg nedover i bloggen og heng deg på!!


98 kommentarer:

michele sa...

must have that macarons pan!

hope you'll visit soon.

smiles.

michele

MittSitt sa...

OH MY GOOOOOOD for noen gaver.
På kalenderen er det ikkje desember endå Line.
Jeg er med med link av bilde og kommentar

Ha en super dag supre du

Hanne Mette sa...

2 lodd på meg. :)
Klem fra Hanne Mette

Fotballhjerte sa...

Oioioi....Full pott på meg! Ha en god dag :)

KristineS sa...

Trekker 2 lodd og krysser fingrene :)

Anonym sa...

Tar gjerne et lodd :)

elisabethbergstol@hotmail.com

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

2 lodd på meg.Ønsker meg makron utstyr:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

2 lodd på meg.Ønsker meg makron utstyr:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

Lise sa...

Jeg er gjerne med :-)

Audhild sa...

Jeg er med på denne også :)

Lill Therese sa...

De har mye fint de!
Jeg er selvfølgelig med!!
1 lodd denne gangen :)
Håper det er vinnerloddet!

God tirsdagskveld til deg!

Petrine sa...

Henger meg på denne også jeg :)
1 lodd ♥

Fin tirsdagskveld ønskes til deg!

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei fine vennen :)

Så utrolig fine gavedryss du har :) Såå moro :) Og så artig å oppdage nye nettbutikker også :)

Jeg blir med og tar 3 lodd :)

Ha en fin kveld, fine vennen, og kos deg :)
Klemmer Lisa :)

Ymmeli sa...

Jaaaa, jeg er med! 1 lodd til meg.

Hegeslilleboble sa...

Så kjekt! To lodd til meg takk:)

Karlotte sa...

Så fint - ett lodd til meg;-)

Dronninghuset sa...

HEI,
1 LODD... SÅ FLOTTE GAVER.
LIKER DET JEG SER ;-)
HILSEN TOVE

Jeanette sa...

Blir gjerne med igjen og trekker ett lodd hos deg:)Så mye fint du lodder ut altså:)

Ønsker deg en fin kveld:)

Klem Jeanette

Mette sa...

To lodd takk :):):)
Klem

Hege sa...

Så herlig, jeg er med!
Giveaway inne hos meg også om DU vil prøve vinnerlykken;)))

Klem fra Hege

Anonym sa...

1 lodd. Renate90@live.no

PrinsessaPåErta sa...

Ja takk! Jeg er med og trekker tre lodd:)

Ha en fin uke!

Silje sa...

Prøver lykken med 2 lodd

Barbros lille atelier sa...

Jeg prøver lykken igjen og tar ett lodd:-)

Klem

Snedig Snelle sa...

3 lodd på meg. MÅTTE eg verr heldig denna gongen! :-D

Inspirert sa...

Tar 2 lodd, håper, håper. Therese

Frøken Hafstad sa...

Jeg slenger meg med her også med 2 lodd:)

LykkeLise sa...

Hiver meg på her også snuppa
og krysser fingrene:):)

Liker på fb også.

Håper alt er bra hos deg
og at du får en flott høstuke:)

Klem Lise

Christine sa...

3 lykkelodder til meg:D
Fine, fine give awayen din altså!!

Ha en flott tirsdagskveld.
Klem fra Christine

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

1 lodd på meg og sier som andre her - det er da ikke desember enda ;)
Krysser fingrene for høstlig flaks!

Bodil sa...

Nice!!!
Tar et lodd!
Klem Bodil

Bodil sa...

Nice!!!
Tar et lodd!
Klem Bodil

Bodil sa...

Nice!!!
Tar et lodd!
Klem Bodil

ingridsboble sa...

Her tar jeg 2 lodd :)
Ingrid

Hjemme hos meg sa...

To lodd til meg her takk :)

Klem Anette

Fra huset i svingen sa...

Jeg tar helt klart 3 lodd :-D

Klem Karianne

Fra huset i svingen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
RoseSommer sa...

Slenger meg på med ett lodd.

AC sa...

Full pott til meg:)

Fin kveld til deg!
- AC

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

For ett gavedryss du har!!!
Prøver lykken med full pott og krysser så klart fingrene for litt vinnerlykke;-)

Ha en flott tirsdag

Klem

PS ja vi har tv på kjøkkenet, men det er ikke alltid det er like ok;-)) Blir en tendens at det Må stå på når vi spiser middag og kveldsmat hi hi

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Nordlys sa...

Da prøver vi lykken med et lodd! :)
Fortsatt finfin uke til deg!
Klem fra Carina

Fargebarn sa...

JEg er med på ett lodd jeg! :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med med 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
KLem fra alina

Vimså sa...

Prøver lykken med 3 lodd - Flotte ting i den nettbutikken og ser jeg..
Klem Mari Johanne, som håpe du er i rute til konfirmasjonen..

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

Emma og mamma sa...

Tre lodd til meg! Denne gangen MÅÅÅÅ det da bli meg?? :D

Elina sa...

Jag norpar åt mig 2 lotter och hoppas hoppas hoppas på vinst!

Tino sa...

Så flott da, prøver lykken med 1 lodd dennen gangen.
Så koselige bilder fra bloggtreffet, og flotte goodiebags dere fikk. Får se om jeg våger å bli med neste gang ,-)
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

Marte sa...

takk for kommentar hos meg frøken :) alttid koselig!
moro med gavedryss!
jeg er med :)
1 lodd.

hilsen marte

Anonym sa...

Tar gjerne et lodd. Hilsen Nina (nbsivertsen@hotmail.com)

Tonje sa...

Klart jeg må trekke lodd her også, 2 lykkelodd :) Klem fra Tonje

Bekka sa...

Hurra for gavekort i så fin butikk! Jeg er med og trekker 3 lodd :)

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

To vakre lodd på meg, Line :-)

Liv-Tone sa...

trekker 1 lodd her også :)

Helle Marie sa...

Mye fint, tar gjerne to lodd!

(helle.marie@gmail.com

Rene Linjer sa...

Prøver lykken med to lodd jeg:-)

Lindas Lille Leilighet sa...

1 lodd:))

Lindas Lille Leilighet sa...

1 lodd:))

Miranda sa...

2 entries for me please! Is this dutch girl allowed to participate too? ;)

Hugs Miranda

Jane sa...

Jeg er veldig gjerne med og trekker 3 lykkelodd :)
Ha en fin dag.
klem klem

Anonym sa...

Tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

MadeByKine sa...

Hei:) så mye fint de har, trekker to lodd, kommenatr&følger på facebook:) klem kine

Fru Andersen sa...

Prøver lykken!

Frk Elton sa...

Jeg er med :)
To lodd takk :)

Klem

Nicoline sa...

Hei!

Da trekker jeg 2 lodd, tvi tvi!

Klem Nicco

Anonym sa...

Hei!
Jeg tar gjerne 1 lodd :)

i_Sen3@yahoo.no

i Vinduskarmen sa...

En av mine favoritt butikker.
Trekker 3 lodder jeg og krysser fingrene!

maska sa...

Trekker gjerne 1 lodd.

Monica sa...

2 lodd på meg..:)

Monica (momav78@hotmail.com)

Barbros lille verden sa...

Oi, må ha et lodd her og ja!

I Det Lille Grå Huset sa...

Her var det masse fint!
Jeg tar to lodd :)
Klem Line

Anne Lill Degnes sa...

tar 2 lodd :) Anne LIll

Anne Lill Degnes sa...

tar 2 lodd :) Anne LIll

Fairy Nuf sa...

Henger meg på denne også jeg og tar 2 lodd :)

lillpastill sa...

Vil ha!! 2 lodd til meg :)

the Folding chair sa...

Prøver meg på 2 lykkelodd :)

Frøken Fryd sa...

Eg tar gjerne eitt lodd her også eg, Line :)

Med ein klem!

rule sa...

Trekker 1 lykkelodd her!!! OH HAPPY DAY!!! Klem Ruth

Livets små øyeblikk sa...

Jeg er med,
trekker to lodd og håper på vinnerlykke:)

http://www.ninasskatter.com/ sa...

fULL POTT!

HildeM - Lykkelig med liten sa...

3 lykkelodd på meg!
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/vinn-gavekort_2.html

Klem

Anonym sa...

1. Lykkelodd på meg!
<3 Marthe
Marthe50@hotmail.com

Wenche sa...

Flott candy. 2 lodd til meg.

Anonym sa...

Stilig!

Jeg melder meg på med 2 lodd.

Jennifer

jbjerkaas@hotmail.com

Anita sa...

Masse flott :)

Tar ett lodd :)

Klem A

Signe Helene sa...

Spennende :)
Liker facebooksiden og deltar med 2 lodd!

(signe4@hotmail.com)

Monica - I min lille verden sa...

Må prøve lykken her også..2 lodd takk :)

LilleLeo sa...

Jeg er med! 3 lodd til meg! :)

Tone sa...

Kunne gjerne tenkt meg noe fra denne butikken ja:))

Ragnhild sa...

Tar et lodd. Ragnhild

Vibeke sa...

fin fin premie! ett lodd på meg :-)

LillaPanter sa...

Jeg tar to lodd her også med kommentar og link. Så spennende :) Ha en fin kveld!

Laila sa...

2 lodd til meg! Krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no

Mette sa...

Jeg er med! :-)

Hannemor sa...

Tar 2 lodd - ta gjer turen innom min blogg, og vær med på GiweAway!

ved siden av sa...

Dette er gøy:)
jeg prøver lykken med tre lodd:)
ønsker deg en fin mandagskveld:)
nina