fredag 9. november 2012

{ førjulskos på Skeidar }



På onsdag var det førjulskos på Skeidar Alnabru for interiørbloggere:)
Omvisning i vakkert pyntet julebutikk, deilig juletapas, strikkekos med Maria Skappel, 
shopping, vanvittige goodiebags og skjønne damer - takk for en FLOTT kveld



 - foto Drabbel - 

Det hele startet med nydelig julegløgg og pepperkaker, før vi fikk omvisning i julehuset:)
Interiøravdelingen er delt inn i forskjellige "julesoner", noe for enhver stil.
For min del er det natur som ligger mitt julehjerte nærmest - elsker den litt røffe, rustikke og naturlige stilen - litt hyttekos-preg:)

- foto Lizas verden -

Selvfølgelig finnes det en "rød jul" avdeling også:)
Dette er ifølge Skeidar den mest solgte stilen i Norge,
god "gammel" tradisjonsjul med nisser og røde lykter...
Ikke helt min stil, men det er ikke helt fritt for rødt og nisser her heller...
Er da ikke bare jeg som bor her, hehe:))

- foto Drabbel -

 - foto Maria Skappel -

- foto Maria Skappel -

 Så var det tid for strikkekos med Maria Skappel:)
Litt av en utfordring for meg som ikke har strikket siden barneskolen - haha:)
Men snille Maria hjalp meg og legge opp masker, så da blir det nok en lykt på meg etterhvert og.

Ble jo ikke ferdige der, så vi fikk med oss strikkesaker, syltetøyglass og lys med hjem:)
Takk til søte Maria for en koselig kveld, så flink du er, kanskje det blir Skappel-genser neste, hihi...
 Dette flotte bordet hadde Maria pyntet for anledningen - nydelig

 - foto Maria Skappel -

Avsluttet så med fantastisk juletapas, Hamar julebrus (DA kom julestemningen, hihi),

shopping til gode priser og en fantastisk goodiebag!
Tusen takk:)
(Innholdet i goodiebagen og shoppingen kommer i et senere innlegg)

Ha en fin fredag dere!!
Og husk og melde dere på julegavedrysset:)
Se i sidebaren under november og klikk dere inn på alle julegavedryssinnleggene!
 

15 kommentarer:

Bodil sa...

Dette så jo så gøy ut, Line!! Heldige som får med seg så mange gøye treff!!
Jeg har booka nabo`n min i å strikke en skappelgenser(skal få betalt) må bare finne garn....

Ønsker deg en finfredag!
Hiv deg på instagram, jeg er bodilgausdal
Knallgøy!!
Klem Bodil

Janne sa...

Utrolig koselig sikkert, ser absolutt slik ut! :-)
Lenge siden jeg selv har strikket, og. Men jeg er absolutt ikke en tålmodig person når det gjelder dette, hihi:-)
Her i hus er det både rød og hvit jul:-)

Klem!

Karianne Vikse sa...

Du får det med deg du altså.
Dette såg magisk gøy ut.
Her går det i sykdom for 6 dag på rad...7 dager til Tyrkia, så nå haster det å bli frisk.
ha en fantastisk helg.
Klem fra Karianne

fam gab sa...

Så fantastisk ut :)!
Alnabru er jo rett borti høgget her, men har ikke dristet meg med på bloggtreff enda ;) Vi får se om jeg får mannet meg opp en gang ;D Gelder meg til å titte ned i goodiebagen din!!
Fineste fredag til deg!

Fotballhjerte sa...

Oi, oi jeg må på Skeidar snart ser jeg... ser noen godsaker på bildene dine her ;)
Så kjekt med slike kvelder!

Ønsker deg en koselig fredagskveld :))

Unknown sa...

For nokon heldiggrisar :) Det ser ut som de kosa dykk masse!

Ha ei fine helg!

Klem Nina

Fargebarn sa...

Dette såg kjempekoselig ut! Skulle vært med selv hadde jeg bodd nærmere!

Flisan sa...

Så koselig - nå fikk jeg julestemning! Tre og rustikke stilen ligger også midt hjerte nærmest - ingenting i rødt får slippe inn her :-) god helg !

Livets små øyeblikk sa...

For et koselig treff, julestemning så det holder her:)
Hos oss blir det en del rødt til jul, vi har tradisjoner vi holder godt på;) Men det er utrolig kjekt å se på andre og hvordan de har det - mye inspirasjon å finne selv om en ikke har samme stil/smak.

Ha en strålende fin lørdag kjære du,
varm klem:)

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
takk for sist! Alltid så kos å treffe deg!

Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
klem Maia

Villa Minde sa...

Hei og takk for sist. Det var et utrolig koselig og ikke minst inspirerende bloggtreff <3 <3 Det blir nok mange nye telysholdere i hjemmene rundt omkring etter hvert. Jeg har strikket ferdig et par stykker - men så var det å få sydd dem sammen da hi-hi. Ønsker deg en fortsatt deilig søndag! Klem fra meg

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

FOR EN FIN GJENG.SKULLE ØNSKE JEG BODDE LITT NÆRMERE DER ALT SKJER:)

Martilie sa...

Åhh for en nydelig stemning! Gleder meg såååå til jul :) Holder an til 1. søndag i advent - så er det pyntestart her..

Litt tjuvstart på jobben dog - så stemningen kommer sigende :)

Ha en finfin ny uke!

Klem fra Tove

Tove `blogg verden sa...

Så koselig det så ut!!! Gøy å få være med på slike ting :)
klem

Øyeblikk sa...

Så kjekt, også med strikking og greier :-) Me fekk ikkje strikka når me var på Damenes Aften på Bohus, men jammen fekk me ledd høgt! Per Sunnes og Alex Cornelius var konferansierer, eg lo så eg måtte klaska meg på låra. Per Sunnes er herlig, så der måtte eg berre endra oppfatning kraftig. Men det likar eg!

Klem Eli