fredag 23. august 2013

[ forandring fryder ]




Jeg har en hylle i "bloggkroken" min som jeg er veldig glad i:)
En hylle som stadig er i forandring...

Her er den julepyntet med juletrær, hjerter, bjeller og lerk...
Gleder meg til den skal pyntes til jul igjen kjenner jeg:)) 


 Her er den høstpyntet, med høstbladlykt, stjerner, hjerter og litt grønt:)
Og enda er den i orginal stand, med knekter som fulgte med:))


 Så ble det sommer, og hyllen fikk noen rosa elementer:))
Og knektene er byttet ut med lærbelter som oppheng.
Samme hyllen, men stadig i forandring!


I løpet av helgen så håper jeg og få tatt litt nye bilder i huset, lenge siden sist...
Nå er hyllen pyntet til høst igjen, med lyng og kobber:)


Ha en fin fin fredag!


 

15 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Kjekt med slike hyller som ein kan endra innhold i etter ønske :-) Eg har også slike, men eg er overhodet ikkje flink å endra pyntet i dei... Dei er like, sesong etter sesong etter sesong. Men kjekt å sjå forandring hjå deg, om ikkje anna ;-)

Klem Eli (tidligare Frøken Fryd)

Annelise Edgarsdatter sa...

Flotte bilder hos deg som alltid:) Så fint med en "bloggkrok" Her planlegges en liten krok også, en sånn "plassen min krok":)

Herlig fredagskveld til deg:)

Christine sa...

Fine hyllen din :) Er så kjekt å kunne endre pynten med årstiden :)
Jeg venter til 1. september før jeg tar vekk sommeren og lar høsten slippe til. Kjenner at jeg gleder meg. Jeg elsker at vi (fremdeles) har 4 årstider :)

Liker så godt at du har hengt opp en knagg under hyllen, at det er et tips jeg har pakket inn i hjertet til seinere bruk :)

Ha en flott helg!
Klem fra Christine

Audhild sa...

Kjempefin hylle!
Kjekt med en plass man kan pynte etter årstid eller humør :)
Man blir i glad humør av å se på noe man er fornøyd med!! :)

Veldig stilig med lærbelter på asså :)

GOD HELG til deg og dine!!
KLEM Audhild :)

Christina sa...

Så morsomt med en slik hylle som du kan endre på etter årstider og høytider : )
Den var også utrolig fin og dekorativ : )

God helg!

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Så fin blogg du har :)
Koselig hylle uansett årstid!
Må kikke litt mer rundt her hos deg :)
Bli gjerne med på give away hos meg, trekkes imorra!
God helg!
Klem Mirjam

Lisanne van de Klift sa...

Beautiful pictures. Just love your styling!

Lisanne

Mitt og vårt hjem sa...

Forandring fryder!!:)
Ei gode helg ønske eg til deg!!
Klem Siv Mette

Rebekka sa...

Småe detaljer gir stor forandring.
Er jo så herlig å bytte ut nipsnaps etter årstiden. Her i huset begynner jeg også og forandre fra sommer til høst :)

Kos deg med bildetaking i helgen. På meg blir det fotball både fre, lør og søndag :))
Rebekka

Anonym sa...

Så kjempekoselig med ei hylle der du skifter etter årstidene,kjempekoselig!gøy at du har tatt bilder av dei ulike og:)
Heldigvis er det leeeenge til jul men det blir kjekkt å lage til jul i nytt hus her,lurer på korleis det blir laga til!
Nyt helga!
Klem fra Lillian

House of Silver sa...

Hvor er det fiiiint :-) Og sikke en god ide med læderstrop - super flot!!
Há en fantastisk weekend.
Kram
Jeanette

Unknown sa...

Tihi;) min tur: jeg DIGGER hylla di!:)
Så personlig og spesiell, men anonym nok til å kle hver årstid...flott!
Fin lørdag til deg:)
Klem Nina

Bittelille villa/Jennifer sa...

Nå begynte jeg å lure da jeg så det første bildet - om du allerede hadde begynt å pynte til jul;)

Det er så greit med sånne hyller, lett å forandre etter sesong og humør:) Gleder meg til å se hvordan den har blitt nå, kanskje jeg kan bli litt inspirert:) Føler meg ikke så inspirert i huset her akkurat nå, i og med vi snart skal selge, men det er jo uansett koselig å pusle litt nå som det er høst og interiør-høysesong:D

Finfin helg til deg!

Fairy Nuf sa...

Jeg begynner også å glede meg til å pynte til jul! Elsker førjulstida. Masse kos foran peisen.

Fiiin uke til deg!

Lindas Lille Leilighet sa...

Digger virkelig de lærreimene du har ordnet på hylla di! Så tøfft! :) Like fint pyntet til alle årstider:) Hyller synes jeg er vanskelige jeg..men du nailer det jo;)

Ha en fin dag!