søndag 13. oktober 2013

[ Kobber og Corokia ]



Pynten på peisen skifter stadig:)
Nå er det et Corokia-tre som troner på toppen, sammen med litt kobber.



Jeg er veldig glad i planter om dagen... 
Men med valp i hus er det begrenset hvor mange vi kan ha,
alle må opp i høyden:)) 


- krukke og bilde TineK fra Moolo.no // stråhatt fra Plantasjen // kobberballer og løvlykt fra Home&Cottage -



Hvitt, sort, brunt, gull, natur og kobber er gjengangeren i huset om dagen
Og med litt grønt og levende lys er høstkosen komplett:)) 

Ha en flott søndagskveld, og en fin ukesstart i morgen!


20 kommentarer:

nr.15 sa...

Elsker den spøkelsesplanten:) Må nok ha meg en ny ja:)
Flott stilleben på peisen din:)
Har hatt besøk av småtroll to dager nå, og jaggu hadde jeg glemt ut hvordan det er å måtte gjemme unna alt ;)
Fin kveld til deg :)

Anonym sa...

Så fint hos deg og den planta er stilige,kunne tenkt meg ei ny men finner ikkje dessverre men dukker nok opp ein plass Hihi:)
Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

AC IN A BOX sa...

Så lekkert på peisen din.
Herlige farger og detaljer.
Ønsker meg den planta, men har ikke funnet den. Hvilken butikk kjøpte du den?

Fin ny uke til deg!
- AC

Unknown sa...

Så fint. Elsker Corokia..fikk en ny inn her forrige uke - så fint om høsten!
-elisabeth

Gry sa...

Lekkert lekkert!! En slik plante har jeg også. Flott sammen med kobber! Og masse herlig høststemning i bildene dine under her! God ny uke til deg! Klem Gry :)

elv's sa...

It really looks so nice at your home... beautiful images :-) Have a great new week!

idylloghim.blogspot.com sa...

Så nydelig bilder av så utrolig mye fine ting. Elsker disse kobberballene og dette treet.. Du har det så lekkert her. Stor klem og ønsker deg ein fin veke:) klem klem Ann Elin

Villa Drømmeverden sa...

Herlig plante! Må nok få meg en slik igjen. Men akurat nå har jeg 5stk oliventre å plassere, sånn er det med høstsalg!
Ønsker deg en fin ny uke:)
Margit

Christine sa...

Så koselig du har det :)
Og tror jeg siklet etter den løvlykten i fjor også...kan det stemme?
Jeg skal hvertfall på Home and Cottage å se om de har den der, for den er lekker *elsk*

Ønsker deg og dine en flott uke som kommer.
Klem fra Christine

Monica sa...

De plantene der er så fine! ☺ Jeg har en sånn, men jeg er ganske sikker på at den er død. Men...den er da like fin død eller levende! :-P Ha en fin ukestart! ☺

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Nydelige bilder! Liker veldig godt kombinasjonen av materialene :) En sånn corokia må jeg få meg igjen, tror jeg, den jeg hadde gikk med i flyttinga. Så var den jo helt tørr og død også da, så kanskje ikke så rart ;)
Fin ny uke ønskes deg også!

Klem :)

KriStyle sa...

Så lekkert, du er så flink til å få det til :)

Rene Linjer sa...

Så fine de kobberballene var:-) Kjøpte meg en ny Corokia i helgen, love it! Ønsker deg en super ny uke!

Livets små øyeblikk sa...

Hver gang jeg ser en corocia så tenker jeg at jeg må prøve jeg også. Og hver gang glemmer jeg det;D Kanskje denne gangen...
Lekre bilder, elsker kontrasten mellom det sarte treet og kobberballene, utrolig fint:)

Ønsker deg ei god ny uke,
varm klem:)

Designlykke sa...

Kjempefint. Elsker hyllen bak der!
Fin uke til deg.
H

Designlykke sa...

Kjempefint. Elsker hyllen bak der!
Fin uke til deg.
H

Camilla sa...

Ønsker meg den løvlykten, synes den er så fin!
Klem fra meg.

Unknown sa...

Fiiiint! :)
Ønsker deg ei fin, ny uke!
Klem Carina

Lille Himmel sa...

Fiiiint :-)
Sånn tre vil vi også ha!

Barkeblikk sa...

Skrev det på instagram, men må legge igjen en kommentar her også. Nydelige bilder - og corokia blir man aldri lei av :-)

Ønsker deg en tipp topp tirsdag.
Klem fra Monica.