onsdag 30. oktober 2013

[ papp-party ]



Her i huset har det vært guttebursdag!
Ungdommen i huset fylte 16, og er ikke veldig interessert i oppdekkingen:))
Mor fikk bestemme og det ble sort/hvitt, my style:)













Helt perfekt at man kan dekke flotte bord med papp:))
Er sååå glad for denne trenden, og ikke minst utvalget, i alle farger og mønster!
Kopper, fat, plastbestikk, sugerør, sorte servietter og kakeformene er fra Partydesign.no.
 De skjønne Tassen-skålene fra Kinu.no.

Voila - kjapt, fint, billig!!

Ha en flott onsdag - snart helg:)

8 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så genialt og dekorativt du har dekket bordet;) Tra meg en tur jeg;))Eos lampen er i den minste størrelsen og fungerer veldig bra på soverommet! magisk lys av den:)
Ønsker den en fin dag<3
Klem fra Janne

Annelise Edgarsdatter sa...

Flotte bilder!! Av og til er jo papp helt genialt, L I K E R :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Kjempestilig!

Ha en herlig høstdag, og bli gjerne med på mine giveaways om du vil!

Klem fra Hilde

imago collectico sa...

Papp er genialt :-) Kjempefint dekket, og papp er et must her når det snart blir guttebursdag for 6 åringen ;-)
klem, Vibeke

Mitt og vårt hjem sa...

Kjempetøff borddekking,veldig genialt med så fin papp:))
Ha en fin dag!
Klem<3

Fabelaktig sa...

fiint og tøft!
herlig!

Anonym sa...

Kjempetøft og flott,likte det så godt :)
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Precious Home sa...

Svart/hvitt slår aldri feil:) jeg dekket svart/hvitt til guttas julebord i fjor og fikk til å med flotte kommentarer fra gutta:) Kjempestas:) Det blir jo så tøft!

Gratulerer med 16-åringen:)