tirsdag 12. november 2013

[ vinterpynt ]


Jeg er veldig glad i vinteren:)
Og jeg elsker og pynte til denne årstiden!
Selv om det er in med pasteller denne vinteren,
til og med julepynten er rosa og turkis, så er ikke jeg helt der:)

Hos meg er det sort, hvitt og natur som er vinter, og gjerne 
litt kobber og gull:))

 photo peis455_zpsbce3399e.jpg

  photo peis48_zps9753adf3.jpg

 photo peis46_zps7d8cc2b0.jpg

 photo peis47_zps26a1d7d3.jpg

Disse herlighetene fra TineK pryder peisen akkurat nå:)
Og med trestjerne, kobberballer og corokia ble det passe vinter!

Har du en typisk vinterstil?


Ha en fin fin tirsdag:)) 


18 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei du vakre!
Såå fiint hjemme hos deg :)
Elsker stilen, så rent, lekkert og enkelt!

Ønsker deg en fin dag!
klem

Anonym sa...

Nydelige herligheterog akkurat min stil,så nydelige ting alt:))tine K har så masse masse fint❤️
Ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lilliab

Unknown sa...

Fine inspirerende vinterbilder hos deg.
Har ikke hatt den helt store tiltakslysten her hjemme i det siste, men kjenner nå at det skal bli kjekt å pynte til jul;-))

Klem

Regine sa...

Så lyst og lekkert!! <3

My Dream sa...

Kjempe fint :)
Vi har nok ganske lik vinterstil :)

Klems Diana

imago collectico sa...

Å hjelp så nydelig! Du tar så fine bilder og blir rett og slett glad når jeg titter inn til deg. Og inspirert til å bruke mer naturfarger :-)
Nyt kvelden!
klem Vibeke

Unknown sa...

Nydelig. Har du laget stjerna selv. Jeg ble inspirert til å prøve å lage en. Merkelig det med bildene. Når du henter opp bildet og velger det redigerte, så skal det komme fram . Rart... D

Merete sa...

Så herlig vinterstemning! Vi har nok ganske lik vinterstil. Holder meg til det nøytrale og rene jeg også, gjerne masse hvitt og natur, litt grått, gull og kobber ♡
Klem

Sweet Chili . sa...

Så fint du har det:) Bildene dine er rett og slett vakre! Hos meg går også julen i hvitt og sort, men litt rødt sniker seg vel inn jo nærmere jul vi kommer:)

Ha en fin dag skjønne!

Klem fra Pernille

idylloghim.blogspot.com sa...

Wow så nydelig stemning av alle vakre ting;)) stjerna er jo så fin. Jeg laga meg en kjempestor i bambuspinner her om dagen, ikkje fått plassert den skikkelig enda:)) nydelige bilder som alltid:) takk, også for alle trofaste og fine ord inne ha meg. Stoooor klem Ann Elin :)

Jatte sa...

Kjempefin vinterstemning du har der.. lekkert!!

Ønsker deg en knallfin kveld,
Klemmer fra Jatte :)

Camilla Engelstad sa...

Nydelige bilder og herlig stemning :-) Virkelig lekkert! Jeg synes bildene dine ser veldig lyse og fine ut jeg. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.

Klem Camilla

Mitt og vårt hjem sa...

Nydelige bilder<3
Den trestjerna er berre så fiiin<3
Klemmer Siv Mette

VeroNot sa...

Enkelt og lekkert!! :)
Blir kjempe koselig å hilse på! :) Gleder meg!!! :)
klemmer, Veronika

Unknown sa...

Så lekkert! Elsker det lyse mot det naturlige...
Stor klem Elisabeth ☆

Livets små øyeblikk sa...

Nydelige bilder:)

Grunnen til at du føler de går tilbake til originalen kan være at google+ har lagt til en funksjon som "autofikser" bildet når du laster det opp i bloggen. Men det gjør bare bildene gråaktige og litt kornete - det var ei som beskrev det som at bildene var litt skitne i forhold til originalen...
Det er mulig å slå av denne autofiks-innstillingen. Men da må du ha google+ og her fortsetter galskapen. For har du ikke google+ så må du faktisk opprette det for å kunne slå av funksjonen!
Jeg har ikke google+ og har heller ikke tenkt å begynne å bruke det. Så om du tror dette kan være problemet hos deg og heller ikke har google+ så si fra så skal jeg fortelle hvordan jeg unngikk dette og hvordan jeg unngikk å få bildene mine "autofikset":)

Nattaklem til deg
Hanne:)

KriStyle sa...

Nydelige bilder av nydelige ting :))

My Dream sa...

HERE's the fix: Connect to your Google + account. Click on Home > Settings. Scroll to the "Auto Enhance" section. Uncheck "Automatically enhance new photos". Click on the "Back to Google+" link.
Denna fikk eg av en kompis... Sku visst fikse problemet....

Ser du har fjerna spørsmålet... Men :) jeg huska du hadde Spurd ;)

Klems Diana