fredag 28. mars 2014

[ passion for fashion ]



Ahhh... vår betyr nye klær, mindre klær, lyse klær... 
LOVE it!
Har funnet meg noen skikkelige go'biter som står høyt på ønskelisten:)



Frk Wickstrøm er en av mine store favoritter!
Jeg er så heldig og ha fått vært på besøk i butikken i Trondheim,
og møtt de nydelige damene bak:) 
Og jepp, de er like fine som butikken sin



Digger at de har alt fra topp til tå!
I tillegg til lekre klær, finner du vesker, sko, smykker, klokker, skjerf...
og hærrlig interiør (på godt trøndersk, eller...)


Disse skoene MÅ prøves, ser helt fantastiske ut:)
Finnes i mange farger - digg it!
Brett de sammen, legg de i den lille posen og putt de i veska...
Når du har danset i stiletthelene hele kvelden er jo disse geniale!
Eller hvis du er som meg - som dropper stilettene og går i ballerinas heeele sommeren:)) 
 

Hvordan er det med deg - har du lange ønskelister for våren?
Alltid lange ønskelister her... ;)

 Ha en fin fredda!

Hvis du vil ha litt herlig inspirasjon eller vil shoppe litt, 
så ta en tur innom Frk Wickstrøm-bloggen eller på face og insta som
FrkWickstrom:)) 


14 kommentarer:

tonje boganes sa...

Myyye fint!
Ønsker deg også en deilig fredagskveld. Takk for fine kommentarer hos meg, skjønne du.

Fine bildet under her!

Klem Tonje

Anonym sa...

Vet du hvor den fine buksen øverst er fra?

Kristin

Gry sa...

Lækkert lækkert!! Åh, får så lyst på noe nytt!!!
Ønsker deg en finfin fredagskveld og helg fine du :-) Nyt finværet i helga! Klem Gry

Unknown sa...

Hei Kristin:)
Det er en Five Unit jeans, beste EVER!!
Jeg har en olabukse som jeg elsker over alt, hehe:)

Lekkert med litt mønster og farger og:)

Frk Wickstrøm sender gjerne, bare og sende de en mail:)

imago collectico sa...

Ååå så mye fint. Når våren kommer får jeg alltid lyst til å fornye garderoben. Og ikke bare møbler ;-)
God helg!
klem Vibeke

linnørtenånå sa...

Har slike brettesammensko jeg :)
Meeen i en helt annen prisklasse, mine er nemlig fra h&m. Synes de er skikkelig luggume å ha (slenger med litt trøndersk jeg og), selv om jeg ikke er så flink til å bruke stiletter. Jeg er nemlig en conversefrøken. Finner ingen ballerinasko som passer bena mine, men elsker conversene mine :D

Har store vårønsker. Ny bukse og topper og gensre. Gjerne et par skoogså om jeg finner noen jeg liker.

Go helg:)

Anonym sa...

Oi, så mykje fint :)
Ønskelista mi er går mest i rosa, blomster og converse! Kan aldri få nok converse-sko :)
Ha ei fin helg!

Guttemamma sa...

Vårsko og vårklær....herrlig!!
Har kjøpt meg nye Toms i en nydelig ganske lysblå farge, gleder meg til å bruke!
KLem♥

Rosehagen sa...

Lyse kvelder, lyse klær ....deilig;)
Å som jeg gleder meg til jeg kan farte litt rundt uten krykker;)

God lørdag og nyt vårværet;)

Klem fra Ann-Mari

Marthe sa...

Er det ikke fantastisk!! Jeg kler meg glede av meg når våren kommer. I dag tuslet jeg til jobb med skinnjakke og Converse- DET er vår for meg!

Disse klærne vår råkule. Digga den blå buksa!

Ha en strålende lørdag, fina!

Klemmer i fleng

helen og gutta sa...

så mye fint samlet på ett sted, høres ut som en knallkjekk butikk:-) Våren har virkelig vist seg idag, nydelig vær, sol fra blå himmel, helt fantastisk:-)

Anonym sa...

Masse fine klær,gjett kven som gleder seg til å shoppe klær om 4 mnd:)nå bruker eg opp det som er stort nok og så kaster eg det etterkvart,egentlig fint for nå får eg renska opp i skapet:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Herlig med vårklær og lange lyse dager ;o) Elsket den glittrende toppen..herlig med pasteller nå ;o)
Nyt helgen ;o))

Heidi // Lyse Ideér sa...

Wow . . !!
Her var det mye fint - Deilige pasteller og flotte plagg <3

Min ønskeliste er alltid lang på våren, for jeg har bursdag i mai og det gjelder å begynne tidlig. *superfniz*

Ha en herlig kveld! :)
Klem fra Heidi