torsdag 2. april 2015

[ YELLOW VS BLUE ]




Gul påske eller blå...
eller kanskje en helt annen farge ?
  



Med disse skjønne gåsungene er stemning der uansett 
Skal ikke så mye til


 - NUR brett og Kähler vaser fra Ruth&Rudolf // By Lassen Kubus er gaver -


 Kjører du gul påske?
Her er det endel gule detaljer som kommer frem mot påskedagene 
Deretter flytter de ut på terrassen og gir sommerstemning der 


Ha en fin skjærtorsdag!
Her er det rydding av garasje og bod som står på planen...
Kjekt med hjemmepåske 



3 kommentarer:

Jatte sa...

Nydelig!! :)
Her er det litt gule detaljer i form av blomster, ellers ikke så mye gult! Er ikke så glad i gul egentlig.

Nyt påsken,
KLEMMER

Ingrid Tunheim sa...

Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg ser slike søte påskedetalker. Ingen ting minner om påske hos oss og nå angrer jeg for at jeg ikke i det minste kjøpte noen påskeliljer eller gåsunger..

Uansett...god påske til deg og dine.

spesiellinor sa...

Hehe, jeg er nok litt gammeldags der. Men påsken er gul altså :p

Sint fint du har gjort det :) Vi har vært vekke i påsken, men skal hjem imorgen. Så tenkte å få kjøpt noe påskeblomster og pynte litt hjemme da :)