mandag 11. mai 2015

[ MATERIALMIKS ]




Materialmiks!
Fineste jeg vet 




Ble så glad da jeg fant dette gamle trauet på et bruktmarked forrige helg.
Elsker formen og materialet, litt slitt, noen hakk - godt brukt, i et langt liv 

Sammen med hvitt, glass og litt grønt ble det, i mine øyne, helt perfekt!
Nå er jeg på jakt etter flere gamle skatter som kan kombineres med skattene av nyere dato 


- Nur brett og lysestake fra Ruth&Rudolf // Kubus bolle fra By Lassen // TineK lysglass fra Frydelig



Liker du å blande gammelt og nytt?
Handler du på loppis, marked og bruktbutikker?


Ha en fin ny uke 



5 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Jeg elsker gamle skatter.
Synes det er så gøy med bruktbutikker, men liker aller best fine, gamle ting med minner fra besteforeldre og oldeforeldre :)

Kjempefint trau du har fått tak i :)
Tenkte med en gang på klementiner oppi eller pynt til jul jeg, men ja, sommer først... hi-hi... :)

linnørtenånå sa...

Er kjempeglad i gamle skatter, ekstra gøy med det som har minner fra barndommen. Finner ting på bruktbutikker, private utsalg, finn, facebook og i kjelleren hos mamma.
Ønsker meg et trau jeg og :)

Anonym sa...

Glad i begge delar, sjølv om eg ikkje har så mykje gamalt her :)
Eg må spør, kor er dei flotte gule "blomstrane" frå?

Gry sa...

Ja her fant du en fin skatt, trauet ser ut til å ha en touch av blått? Fint å mixe forskjellige materialer, og du gjør det helt perfekt! :)
Herlige bilder fra sommer, hage og terrasse under her, gleder meg til varmen kommer og en kan begynne å plante litt ;) Snart helg, nyt dagene og kos deg! Klem

Åpent^hus sa...

miks er nydelig
for et flott gammelt "trau"