mandag 1. juni 2015

BRASS AND GOLD




I simply love brass and gold,
and I simply love NUR 




Disse brettene fra Danske NUR Design er så fine!
Jeg har i hvitt, sort og nå også i gull/messing, kunne ikke la være 
Jeg hadde et kobbercrush en stund, men det blir for meg litt for mørkt og tungt,
derfor ble jeg så glad da jeg kunne få tak i et brett i GULL!

Disse er perfekte til så mye 
Pynt på bordet, smykker på badet, parfymeflasker på jenterommet,
eller rett og slett til å servere en iskald smoothie nå som det er sommer 




Her i perfekt combo med den lille jubileumsvasen fra Kähler og Etch'n fra Tom Dixon.
På bildet over er størrelsen L i brass plassert oppi størrelse XL i hvit.
De øverste bildene er brass i str L og M - så vet du det 
Mine er fra Ruth&Rudolf, fineste!! :)



Fiiine sommerdager til deg!




2 kommentarer:

MV sa...

Vakre bilder! Enig i at brass er kjempefint. Må nok gå til anskaffelse av slike selv... 😉

Kikkis planet sa...

Åh - herlig å scrolle innom deg igjen, så mange nydelige bilder og fin inspirasjon hso deg! God klem!