lørdag 30. januar 2016

MY OWN STYLE



Cozyliving 
Det er det som gjelder for meg for tiden.
Og jeg liker min helt egen stil 




Mye skriverier for tiden, om det å ha sin egen stil, eller mangel på egen stil ...
Oh yes! Her er det mye Lyngby, Kähler og ByLassen 
Og jeg elsker å mixe disse med litt sjeldnere merker, diy's og gamle skatter -
make it my style! 


- Lyngby Porselen vaser, telysestaker og skål // NurDesign brett og lysestake-vase // Snowdrops Copenhagen trebrett og ball // Eucalyptus, kakatus og gåsunger -


Fredagsvasken her i huset resulterer som regel i interiør-ting-bytter-plass 
Og nå er det fantastiske Lyngby vaser, lysestaker og skål, mixet med brett og
dekorasjoner fra gammelt drivved - og grønt, elsker, og er helt avhengig av grønt 

God natt, og fortsatt god helg!



2 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Kjempe fint og jeg liker så godt de hvite vasene. Alle burde ha sin egen stil, og ikke være så opptatt av alle andre.

Vivi

Bjørkli Søndre sa...

Din stil er så flott og alltid en fryd å se bilder fra deg!
Ønsker deg en flott ny uke!

Klem Hilde