torsdag 14. januar 2016

RETT OG SLETT HIMMELEN ...



Been there, done that - så jeg vet virkelig hva jeg snakker om...
Beach House har det diggeste sengetøyet!!



Og nyheten dere - kan det bli bedre?
Palm Tree og Fold Tan 
Delikate, lekre soveromsfarger.
Jeg kjenner at jeg MÅ HA dette med palmer på ... sukk ...




Vi har sengetøy i lin, silke, krepp ... men ingenting kan måle seg med dette.
Det er sykt mykt, og blir bare bedre og bedre for hver vask :)
Ikke rart dette blir vasket og lagt på igjen samme dag!
Rett og slett som den diggeste og mykeste T-skjorten du har :)




 Nytt av året er også kult badehåndkle og duftlys!!
Det lyset gleder jeg meg til å lukte på - hvis det lukter i nærheten av hvordan det 
føles å ligge i sengetøyet, så er det magisk :))


GOD NATT ;)


Ta deg en titt HER så finner du alle de herlige nyhetene,
og der kan du også finne de butikkene som fører herlighetene!! :)
Go try it - du vil ikke angre!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Jeg så på nettsiden, men fant ingen priser. Vet du hvilket nivå prisene pleier å være på? :-)

Unknown sa...

Hei:)
Er ingen priser der nei, men du finner de nok hos de som selger dette :))
Vet at Sengetøyet koster ca 1300,- for ett pute og dynetrekk.
Det høres mye ut, men det er verdt å spare til, for det er faktisk veldig, veldig digg!! :)

Ha en fin kveld :)