torsdag 9. mars 2017

Vakkert Nordisk



I går besøkte jeg showrommet til Myklestad,
og der var det, ikke overraskende, mye lekkert!
Ønskelisten ble lang foråsiresånn :)


Første som møtte meg var det helt nye merket de har fått agenturet på


Til kjøkken og servering:

Alt i én skål
 På toppen av skålen ligger et lokk, som samtidig kan brukes til å servere tapas, eller til å legge brødskivene på til frokost. Lokkene til de små skålene passer perfekt som glassbrikker.
 Produktene er laget i melamin, med en matt utside og en blankere innside - lekkert!!

Skjære og servere
Lekre fjøler til tilberedning, og fantastisk flotte serveringsbrett i lyse, nordiske toner.
Disse kan henges opp, på tilhørende designet oppheng - slik vil man unngå at de glir, velter eller opptar plass på bordet, dessuten er det den optimale måten og tørke de på etter vask.
Disse leveres i lekker lys ask og bøk.

Tekstiler og bordbrikker
Det finnes flotte kjøkkentekstiler og lekre bordbrikker i forskjellige materiale,
som passer til resten, selvfølgelig i samme nordiske og enkle stil og farger.


Som sagt så er ønskelisten min blitt lang ...
Må bare bestemme meg for hvilken fargeskala jeg skal gå for!

Hvilke likte du best?


Ha en flott torsdag!
... i morgen skal jeg vise deg noen lekre saker til badet ;)


Ingen kommentarer: